Free Air Plane Cursors at www.totallyfreecursors.com

viernes, 9 de junio de 2017

A DISFRUTAAAAR!!

Avui és un dia raro, un dia trist però a la vegada alegre.

La meva darrera entrada a n'aquest blog, a acabat el curs i ja acaba aquest petita experiència de fer el nostre propi blog. A estat una gran experiència, crear cada alumne de la classe el seu blog, i conèixer un poc mes a cada un de nosaltres. Realment m'ha agrada molt mes del que hem pensava, hi ha hagut blogs realment interesants, allà on aprenies moltes coses que no sabies, o blogs on quan llegies les entrades de bon dematí i ja reies pels colzos.

Ja acaba el curs, contenta perquè realment ara ja se feia llarg, amb aquesta calor ja se necesita només feina, platja i una bona cerveseta fresca. Desitj a tots els meus companys de classe moltíssima sort a n'aquests darrers exàmens que ens queden, que tothom aprovi i que l'any que ve tornem passar uns nou mesos un altre vegada tots junts.

Esper que tota aquesta informació que he deixat al meu blog animi a tots els meus companys i molta gent mes per conèixer els maravellosos reconets que tenim per mallorca.

Bueno no m'enrrollaré mes, en conclusió, que esper que l'any que ve tornes a estar tots junts, i disitjar un bon estiu a tots els meus maravellosos companys i professors!!

PD: assegur que si conec algun excursioneta o raconet nou perquè  visiteu, no dubtaré amb publicar-lo.



No hay comentarios:

Publicar un comentario