Free Air Plane Cursors at www.totallyfreecursors.com

martes, 6 de junio de 2017

CALA BARCA

BON DIA A TOTS!!

Avui vos xerraré sobre una platja que està situada a quatre quilòmetres de s'Alqueria Blanca, del municipi de Santanyí, és diu Caló de la Barca Trencada, la platja es d'arena però te un parell de roques i està envoltada d'alguns hotels que contrasten amb un entorn natural en el qual destaquen la garriga, la pineda, els alzinars vells i la vegetació dunar.
L'hotel que està més aprop de la platja és l'Hotel Iberostar Club Cala Barca, la platja es pot veure i accedir des de aquest hotel.
Ja hi he estat moltes vegades i esper poder disfrutar-la més ocasions amb els meus amics o amb la meva família, sobretot vaig a aquella platja amb els meus cosins petits, ja que sempre hi ha moltes famílies amb nins, i també si no hi ha molta gent pujam una estoneta fins a les piscines de l'hotel.
Conec molta gent que fa feina a aquest hotel, i també aprofit ja que som allà per fer-lis una petita visita, com ara la meva amiga que fa feina al supermercat, la meva parella que fa de "botones".





8 comentarios:

  1. Bones Neus, jo no hi he estat mai, però pareix molt guapa, l'arena es molt blanca i segur que els hotels que l'envolten deuen tenir uns vistes meravelloses. Una vegada que acabin els exàmens finals hauré d'anar-hi a prendre un banyo jeje :) Ens veim!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Ramon, si jo una vegada acabats els exàmens també començaré a anar a la platja que ja fris molt!! Molta sort per aquest darrers exàmens i a disfrutar de l'estiu!! :)

      Eliminar
  2. M'encanta!! Si es que la nostra illa té uns llocs meravellosos que res tenen a envejar a cap altre lloc del món :))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Te els millors llocs del món sense dubte!! A disfrutar-los, que n'hi ha molt de meravellosos que no els coneixem!! :)

      Eliminar
  3. Hola Neus!
    Per lo que pereix en las fotos pareix un hotel amb molt d'encant i la platja també. Me podries dur un dia a visitar aquest llocs tan bonics, i podríem prendre un banyo arè que fa tanta calor.
    Una abrasada!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Alejandra, per suposat que t'hi duré aquest estiu, a n'aquesta i a totes.
      Un beso!!

      Eliminar
  4. Mare de deu vaja Cala més guapa, esper que poguem compartir un moment tots plegats com a blogger per anar fins a la Cala.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Esper que sii!! Ojalá en visitem moltes tots junts aquest estiu. :)

      Eliminar