Free Air Plane Cursors at www.totallyfreecursors.com

lunes, 5 de junio de 2017

CABRERA

Bon dia amics meus!

Avui si que vos oferiré una petita excursió, molt divertida. Un viatge fins a Cabrera, una petita illa situada al sud de Mallorca que es pot veure des de es Trec i la Colònia de Sant Jordi.

Hi ha diferents maneres i vies per arribar a visitar l'arxipèlag de Cabrera, jo vos explicaré la millor manera des de el meu punt de vista i la mes econòmica.
 

RUTA SUNSET TOUR.

Aquesta ruta surt des de la Colònia de Sant Jordi, surt diàriament al punt de mig dia 14:00h i torna aproximadament a les 20:00h.

El preu es de 33€ per persona, i el trajecte fins a cabrera dura 30 minuts. 



Una vegada has arribat a Cabrera, pots decidir el que fer, quan arriba el barca, hi ha un parell de guies que ofereixen guies gratuïtes. 

Jo personalment vaig agafar una guia, per poder veure tot el millor, i tenir sempre una petita explicació, i també pens que aixi aprofites mes el temps. Et donen mes de una hora encara que agafis una guia, per anar a la platja o a visitar el que vulguis.

Crec que es una excursió de mig dia que s'ha de fer, es realment guapa i divertida.





ANIMAU-VOS!!

4 comentarios:

  1. Jo no ho crec, jo ho afirm: es una excursió guapa, divertida i esta molt be. Sempre he tengut ganes de quedar-hi a dormir, però estar-hi un dia ja es prou recompensa per tenir aquest tros de paradís a 30 minuts i 33 € de distancia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Joan, si, estaria molt be quedar a dormir allà també però per jo es mes que suficient aquesta excursió per veureu tot.
      L'aprofitam poc a aquest petit paradís que tenim tan aprop, jo aquest estiu sense dubte faré aquesta excursió.
      Fa molts d'anys que no i vaig.
      Saludos Joan.

      Eliminar
  2. Hola Neus!
    No he visitat mai la illa de Cabrera. La veritat es que trob que el preu per visitar-la es car, pero a lo millor la experiencia es espectacular. Sempre que vaig a la Colonia de Sant Jordi o a von faig feina se veu la illa i sempre pens que tenc que visitarla.
    Una abrasada!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Alejandra, no dubtis en cap moment en visitar-la, es espectacular, té un encant especial. Te recoman anar-hi, t'assegur que els 33€ estan ben pagats!!
      Un beso!

      Eliminar