Free Air Plane Cursors at www.totallyfreecursors.com

lunes, 5 de junio de 2017

COVES DE MALLORCA

Coves del Drach
Horaris: Del mes d'abril fins al mes d'octubre, la visita és diària amb concerts a les: 10:00 h, 11:00 h, 12:00 h, 14:00 h, 15:00 h, 16:00 hi 17:00 h.
Del mes de novembre fins al mes de març la visita és diària amb concerts a les: 10:45 h, 12:00 h, 14:00 h, 15:30 hia les 16:30 h hi ha una darrera visita sense concert. La visita té una durada aproximada d'una hora. La temperatura dins la cova és de 20 º C amb un 80% d'humitat.Adreça: Carretera de les Coves, s / n, 07680 Porto Cristo.


Coves d'Artà
Horari: De maig a aoctubre es poden visitar de les 10:00 h fins les 18:00 h.
De novembre a abril es poden visitar de les 10:00 h fins les 17:00 h.
Adreça: Carretera de les Coves, s / n, Capdepera, Mallorca. 


Coves de Campanet
Horari: D'abril a septembre es poden visitar de les 10:00 fins les 18:00.
De 'octubre a març es poden visitar de les 10:00 h fins les 17:00 h.
Direcció: Coves de Campanet, Campanet, Mallorca.

Coves de Gènova
Horari: D'abril a octubre es poden visitar de les 13:30 h fins les18: 00h
De novembre a març es poden visitar de les 10:00 ha les 13:00 hi de les 16:00 h fins les 17:30 h.Dilluns tancat, excepte juliol i agost.
Adreça: Gènova, Palma de Mallorca


També pots anar a Sa Calobra (la carretera és impressionant!).




8 comentarios:

  1. Tenc ganes de tornar a totes ses coves, ses que mes m'agraden son ses des Drach, però quin preu te s'entrada?
    Sa carretera de sa Calobra es perfecta per fer ralli, jajaja. Fa 4 anys que tenc es cotxe i encara no me veig en coratge de fer-la.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Joan, a mi personalment també son les que mes m'agrades i les que he visitat mes vegades. Jo personalment et recoman comprar les entrades per internet a la pagina web: https://www.cuevasdeldrach.com/venta-entradas.php de 0 a 2 anys es gratuït, de 3 a 12 son 8 € i els majors de 13 anys 15 €.
      Jo vaig visitar Sa Calobra, fa dos mesos, en ple hivern, no vaig conduir jo, però es una passada.
      Anime't i ves-hi, disfrutarás!!

      Eliminar
    2. D'acord, gracies.
      Si intent comprar ses de 0 a 2 anys, se notara molt? jajajaja.
      Si, ja se que es una passada perquè hi he estat bastants de pics, i lo de veure sa carretera des de dalt i aixi com vas baixant, m'agrada mes que no conduir per ella.

      Eliminar
    3. No crec que passis com a nin de 0 a 2 anys jajaja. Es solen fixar bastant i sobretot si son comprades per internet.
      Jo fa moltíssim de temps que no hi vaig, també i hauria de anar aviat.
      A jo també m'agrada mes no conduir per carreteres com aquestes!!
      La feina serà cercar conductor!! :P

      Eliminar
  2. Hoola Neus!! M'agrada molt aquesta publicació, de fet fa estona que no vaig a varies d'aquestes coves i em fa ganes de tornar-hi, però tenc algunes preguntes i recomancions:
    - Quin preu tenen les entrades?
    - No es pot posar el mapa del lloc on estan situades?(com has fet a les coves del Drach).

    Segueix amb publicacions com aquestes. Salutacions!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Xisca, he indicat al direcció de totes elles, perquè a partir de la indicació que he posat de cada una d'elles a les carretes ja esta molt ben indicat. Com he dit ja al nostre company Joan, jo personalment et recoman comprar les entrades per internet a la pagina web: https://www.cuevasdeldrach.com/venta-entradas.php de 0 a 2 anys es gratuït, de 3 a 12 son 8 € i els majors de 13 anys 15 €.
      Un beso!!

      Eliminar
  3. Hola Neus, m'encanta el teu blog, podem ser de Mallorca, però mai acabes de conèixer tot Mallorca! hi havia coves que no coneixia i n'hi ha que he visitat amb l'escola, es molt interessant per les persones que ens encanta conèixer coses noves! Moltes gràcies per l'informació que ens aportes! fins aviat, una besada :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!! Moltes gràcies!! Pues si, a mi personalment sa Calobra, es un lloc on si que es vera que no es fàcil accedir, però que es totalment una passada. Jo encara també hi ha moltíssims de llocs que m'encantaria visitar.
      Esper que visitis moltes coses mes, un beso!!

      Eliminar